Home Betalen Bezorging Contact Over het ontstaan van deze webshop Disclaimer
 
 
Producten
Zuurzak producten
Baking soda (Natrium Bicarbonaat)
Bittermeloen
Kruiden
Extra
Disclaimer

Winkelwagen  
Aantal Product
Zoek:
  

  Info  
   

Bezorging

Bezorgen

Een beetje gezond heeft uw bestelling met de grootste zorg uitgevoerd en streeft naar een uitstekende kwaliteit voor alle artikelen die u ontvangt. Nadat uw bestelling door ons is klaargemaakt voor verzending wordt het pakket overgenomen door: Post NL 

Zij zorgen voor de verdere afhandeling van uw bestelling.
Het kan natuurlijk gebeuren dat in dit proces iets mis gaat.
Hiervoor hebben wij de volgende helpteksten gemaakt zodat u snel en overzichtelijk kunt zien
wat u kunt doen wanneer iets niet naar wens is.
Ook vindt u hier informatie over zaken als levertijd, bezorgkosten e.d.

Wat zijn de bezorgkosten?

Onze bezorgkosten zijn opgebouwd uit verzenkosten en de kosten van de verpakkingsmaterialen

Voor binnen Nederland gelden volgende prijzen:
gewicht
bezorgkosten


van 0 tot 10 kg
5,00
van 10 tot 30 kg
10,00



Alle bestellingen binnen de gemeente Edam-Volendam worden gratis bezorgd!
U kunt de bestelling ook kosteloos ophalen

Voor verzending buiten Nederland gelden volgende prijzen:

Voor deze landen  gelden onderstaande bezorgkosten:


gewicht
bezorgkosten



EUR 1
van 0 tot 2kg
15,50
EUR 1
van 2 tot 5kg
22,-
EUR 1
van 5 tot 10kg
27,-
EUR 1
van 10 tot 20kg
36,-
EUR 1
van 20 tot 30kg
42,50

t/m
0-2 kg
(met Track & Trace)
2-5 kg
5-10 kg
10-20 kg
20-30 kg
Retourserv.
uitklaring

EUR 1
15,50
22,-
27,-
36,00
42,50
gratis

Bestemmingen

EUR 1
België, Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zie pagina levertijden

U ontvangt automatisch een bericht per email wanneer uw bestelling bij ons vertrekt.
Er wordt op alle dagen bezorgd, behalve op zon- en feestdagen. Bepaalde postzendingen met aanvullende diensten worden niet op zaterdag besteld.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als een zending tijdens de bestelling niet kan worden uitgereikt, dan wordt bij de geadresseerde een kennisgeving achtergelaten. De meeste zendingen worden volgens de onderstaande tabel nog eens besteld (uitgezonderd bijzondere lokale omstandigheden).
1e bezorging
2e bezorging
Dinsdag
Woensdag tussen 9:00 en 21:30 uur
Woensdag
Donderdag tussen 9:00 en 21:30 uur
Donderdag
Vrijdag tussen 9:00 en 21:30 uur
Vrijdag
Zaterdag overdag
Zaterdag
Maandag overdag

Lukt de 2e bezorging ook dan niet, dan wordt de postzending in bepaalde gebieden bij uw naaste buren aangeboden (waar u ook een kennisgeving van krijgt) of op de dichtstbijzijnde postvestiging afgegeven. Daar kan de zending nog gedurende drie weken worden afgehaald. Aan de hand van uw barcode kunt u terugvinden op welke postvestiging uw pakketje ligt, tevens heeft u deze barcode nodig om het pakketje mee te mogen nemen. Op verzoek van de geadresseerde kan de zending ook nogmaals worden bezorgd of naar een andere postvestiging worden doorgestuurd om daar te worden afgehaald.
Bel hiervoor het nummer 0900-0990 en geef uw barcode door.

Kan ik ook op mijn werk laten bezorgen?
Dat kan. Dit doet u door op onze adresgegevenspagina het factuur- en bezorgadres beide in te vullen. Bij het bezorgadres vult u dan het adres van uw werk in, vergeet daarbij niet uw naam in te vullen zodat ze op uw werk ook weten voor wie het pakketje is.

Kan ik een leverdatum opgeven?
U kunt een leverdatum opgeven zodat u op die datum de bestelling afgeleverd krijgt.
Dit doet u op de pagina waar u de betaalmethode kiest.
U kunt tot 4 weken vooruit een leverdatum aangeven.




Algemene Voorwaarden Levertijd Betalen Bezorging Contact Privacy Policy